2/3/12

Slim Diet 2 - sangat berkesan



Saya sudah banyak kali mengikuti program diet daripada yang murah sampailah yang mahal, tapi hanya Slim Diet 2 yang benar2 menurunkan berat badan saya 3 kg seminggu.

Saya mempunyai ketinggian 165 dan berat 77 kg, agak chubby dan sukar untuk melaram. Berat badan mula naik sejak melahirkan anak ke 3, namun saya sudah boleh menarik nafas lega sekarang...berat saya sudah 70 kg.

Slim Diet 2 merupakan minuman high protein yang di anjurkan bagi mereka yang ingin menurunkan berat. Tidak perlu berlapar, saya boleh makan seberapa banyak telur, ayam, udang, daging, ikan - perut saya tidak pernah kata lapar semasa mengikuti program bersama Slim Diet 2. Apa yang perlu anda lakukan hanya jauhkan daripada makanan karbohodrat.

Untuk lebih berkesan, anda dibekalkan dengan 50 stick untuk menguji air kencing. Jika putih, kandungan karbohidrat dalam badan adalah tinggi, dan kesan penurunan akan lambat. Jika pink colour - kandungan karbohidrat adalah optimum dan tenaga yang anda gunakan akan diperolehi daripada lemak yang diuraikan.

Kesannya - penurunan berat badan dengan badan yang anjal, tidak lembik dan bertenaga.